شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۴

بار دیگر سلام عرض می کنم خدمت همکاران عزیز و تمامی خوانندگان این صفحه مجازی پر از حقیقت علمیلحظاتی پیش به قصد نوشتن چند خط در این صفحه، وارد سایت شدم و بعد از نشر نوشته های ناقابل خودم، متوجه شدم که دوستان محبت همیشگی خود را بار دیگر نشان داده اند و خلاصه ای از کتاب ناقابل بنده را روی سایت آورده اند.
از فرصت استفاده می کنم و از تمامی اساتید و عزیزانی که به این کتاب گوشه چشمی داشته اند سپاسگذاری می کنم. باید بگویم که خوشبختانه به این کتاب نگاههای محبت آمیز زیادی معطوف گردیده که فکر می کنم بیشتر به خاطر رایگان بودن آن است.
به هر حال امیدوارم بتوانم به روشهای مختلف در خدمت همکاران باشم.
ضمناً سرویس تحویل رایگان مقالات دو مجله اپتومتری و دو مجله چشم پزشکی را نیز برقرار نموده ام که در صورت تمایل می توانید آدرس ایمیلتان را برایم ارسال نمایید تا جدیدترین شماره های مجلات
Contact Lens Spectrum و Optometry Management برایتان ارسال گردد (رایگان).
aisaf@hotmail.com
amunoruz@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...