سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۴

همکاران محترم اپتومتريست !

باسلام خدمت تک تک عزيزان ،پوزش بنده را از اين که ايجاد بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران (به دلايلی) به تعويق افتاد ، پذيرا باشيد.
ضمن تشکر از معدود دوستانی که قبلا فرم ثبت نام را پر نموده بودند به اطلاع می رسانم که اين مهم به انجام رسيده و بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران با قابليت جستجو براساس محل سکونت ونيز بر اساس نام خانوادگی (به صورت مجزا) ايجاد شده است.
بنا به پِشنهاد جمعی از دوستان و همکاران محترم نام ونام خانوادگی ، استان وشهر محل سکونت و آدرس پست الکترونيک قابل دسترس می باشد واگر پيشنهادی ارجح تر از اين مطرح و مورد تاييد خانواده اپتومتری باشد، تاحد امکان برای به ثمر رسيدن آن تلاش خواهد شد.
همکاران محترم با مراجعه به صفحه اپتومتريست های ايران وتکميل و ارسال فرم ثبت اطلاعات در تکميل بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران ،سهيم شويد.
از آنجاييکه هدف شبکه اپتومتری ايران برقراری ارتباط با عموم می باشد، همکاری عزيزان برای به ثمر نشستن اهداف سايت که در راس آن ها شناساندن اپتومتری و قابليت های اپتومتريست ها در حيطه شرح وظايفشان می باشد ، ضروری است.

بااميدموفقيت خانواده بزرگ اپتومتری
اپتومتريست حسن خضری

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...