یکشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۸۴

همکاران محترم اپتومتريست !

باسلام خدمت تک تک عزيزان ،پوزش بنده را از اين که ايجاد بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران (به دلايلی) به تعويق افتاد ، پذيرا باشيد.
ضمن تشکر از معدود دوستانی که قبلا فرم ثبت نام را پر نموده بودند به اطلاع می رسانم که اين مهم به انجام رسيده و بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران با قابليت جستجو براساس استان محل سکونت ايجاد شده است.
بنا به پِشنهاد جمعی از دوستان و همکاران محترم نام ونام خانوادگی ، استان وشهر محل سکونت و آدرس پست الکترونيک قابل دسترس می باشد واگر پيشنهادی ارجح تر از اين مطرح و مورد تاييد خانواده اپتومتری باشد، تاحد امکان برای به ثمر رسيدن آن تلاش خواهد شد.
همکاران محترم با مراجعه به صفحه اپتومتريست های ايران وتکميل و ارسال فرم ثبت اطلاعات در تکميل بانک اطلاعات اپتومتريست های ايران ،سهيم شويد.
از عزيزانی که قبلا فرم را پر نموده بودند ، تقاضا می شود نام خودرا جستجو واگر ثبت نشده باشد يکبار ديگر قبول زحمت فرموده وفرم را تکميل و ارسال نمايند.
از آنجاييکه هدف شبکه اپتومتری ايران برقراری ارتباط با عموم می باشد، همکاری عزيزان برای به ثمر نشستن اهداف سايت که در راس آن ها شناساندن اپتومتری و قابليت های اپتومتريست ها در حيطه شرح وظايفشان می باشد ، ضروری است.

بااميدموفقيت خانواده بزرگ اپتومتری

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...