چهارشنبه، آبان ۲۲، ۱۳۸۷

وبلاگ نویسی

اینکه بلاگر فیلتر شده بود کاملا درست بود و به هیچ وجه بهانه نبود اولین بار آقای زرین با من تماس گرفت و گفت که نمی تواند مطلب مورد نظر را از طریق بلاگر ارسال کند و بعد که من چک کردم دیدم درست است و فقط با استفاده از فیلتر شکن و با زحمت زیاد می شود مطلب مورد نظر را ارسال کرد که این کار وقت زیادی می گرفت علاوه بر این گرفتاریها و مشکلات روزمره هم مانع از پرداختن به وبلاگ نویسی می شد وقتی که من مطلب پایانی را نوشتم و پایان فعالیت وبلاگ را اعلام کردم به غیر از عده کمی که اظهار شادمانی کردند دوستان زیادی تماس گرفتند و علت را جویا شدند و من هم دلیل اصلی را همان فیلتر شدن بلاگر گفتم و البته این نکته را هم گفتم که از جو موجود و کامنتها راضی نیستم و به دنبال راهی برای راحت شدن از فشار موجود می گردم دلگرمی های این دوستان و رفع فیلتر از بلاگر و توصیه دوست عزیز جناب آقای ظهوریان برای ایجاد تغییر در قالب باعث شد تا بار دیگر به سراغ بلاگر بیایم و با مساعدت آقای ظهوریان قالب جدید راطراحی نمایم امیدوارم که در دوره جدید فعالیت این وبلاگ که حالااپتومتری در ایران نام دارد بتوانیم منشاء اثرات خوبی برای اپتومتری و اپتومتریست های ایرانی شویم
ورود آقای مالکی به جمع نویسندگان اپتیران را خیر مقدم می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

قشنگتر شده. خسته نباشيد

ناشناس گفت...

امیدوارم کمافی السابق و با انرژی هرچه بیشتر بتوانید فعالیتهای سازنده ی اپتیران راادامه دهید
.
.
.
مردمک

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید همیشه وبلاگ شما رو میخونم وبسیار از مطابش استفاده میکنم هرچند کامنت نمیدم امیدوارم مثل سابق با انرژی ادامه بدید همیشه کسانی هستند که حسادت میکنند و میخوان مانع از فعالیت ادم بشن بهترین کار ندیده گرفتن اونهاست موفق باشید و قالب نو هم مبارک.

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...