یکشنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۸

راهی برای خود اتکایی بیشتر

قبلا شنیده بودم بعضی از همکاران کارهای تراش شان را خودشان انجام می دهند ولی تصور این کار برایم مشکل بود زیرا با این حجم زیاد کار آیا می شود وقتی هم برای انجام کار تراش پیدا کرد ؟ تا اینکه سال گذشته یکی از همکاران خود تراشکار را ملاقات کردم ایشان می گفت تعداد بیست و یک کار در یک روز را خودش زده است باورش کمی مشکل بود ولی من هم باید برای مشکلاتی که در اثر رفت و آمد تراش کاران ، مشکلات بیمه و سایر مشکلات روزانه پیش می آمد راه حلی پیدا می کردم بالاخره تصمیم خودم را گرفتم و راه حل را در این دیدم که خودم کار تراش خودم را انجام دهم وبالاخره موفق شدم حالا بیشتر تراش ها را خودم انجام می دهم و فقط موارد خاصی را برای تراش ارسال می کنم اگر چه در ابتدا کمی سخت به نظر می رسید ولی حالا کارها سریع تر حاضر می شود به نظر می رسد در آینده تعداد بیشتری از اپتومتریست ها خودشان کارهای لابراتوار خودشان را انجام خواهند داد که دلایل اقتصادی و کارگری تاثیر زیادی در گرایش همکاران به این سو نقش دارند

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...