پنجشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۸

شما کارتان را دوست دارید و یا فقط از وضعیت موجود راضی هستید؟

دیشب وقتی آقای حمیدی در پاسخ این سئوال خبرنگار سیمای خراسان رضوی گفت که فقط راضی است راستش منهم کمی شگفت زده شدم زیرا با شناختی که از آقای حمیدی داشتم تصور می کردم شاید ایشان گزینه نخست را انتخاب کند اما همانطور که احتمالا بعضی از همکاران خراسانی چهارشنبه شب در برنامه شبانه شبکه محلی خراسان دیدند آقای حمیدی گزینه دوم را انتخاب کردند و گفتند که از ابتدا به حرفه دیگری علاقه داشته اند اما آیا اگر از من وشما پرسیده شود که آیا کارتان را دوست دارید و یا صرفا از قرار داشتن در شرایط فعلی راضی هستید چه جواب خواهیم داد؟
من برای پاسخ به این سئوال می خواستم تصور کنم از کارم راضی هستم و آن را دوست دارم ولی دیدم با این انتخاب این حرفه و این کار خیلی چیزها را بدست نیاورده ام وبه همه آنچه که مایل بوده ام نرسیده ام در عوض مشکلات زیادی را به دلیل ورود به این حرفه متحمل شده ام و علیرغم استعدادو قابلیت های زیادی که داشته ام در این حرفه فرصت رشد و بالندگی نداشته ام بنابر این منهم اگر کمی دقت کنم میبینم که در حال حاضر صرفا راضی هستم ولی مطمئنا اگر همه ما حرفه یا رشته شغلی خودمان را دوست می داشتیم و عاشقانه برای اعتلای ان تلاش می کردیم این حرفه امروز جایگاه بهتری می داشت نظر شما چیست؟

هیچ نظری موجود نیست:

تعمیم ندهیم

"مهمترین تفاوت مشاهدات پژوهشی نسبت به مشاهدات بالینی در این است که یافته های پژوهشی براساس مجموعه ای از بیماران متنوع است.اما مشاهدات ب...