دوشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۸

مصاحبه با پیشکسوتان - آقای علی اکبر شفیعی - قسمت پایانی

نظر شما در مورد وبلاگ Optiran چیست ؟
من این مطلب را قبلا هم به آقای علیمیرزایی گفته ام که اگر بشود وبلاگ یک سدی داشته باشد تا افراد خارج از رشته نتوانند به همه ی اطلاعات دسترسی داشته باشند ، خیلی بهتر میشود . مثلا اینکه بیایم User Name و Password جداگانه برای تمامی بچه های اپتومتری در نظر بگیریم . البته به نظر من Optiran بسیار وبلاگ کاربردی و موفقی هست . آقای علیمیرزایی هم دانشش را دارد و هم اکیپ همکاران بسیار پرباری دارد . وبلاگ مطالب بسیار به درد بخوری در زمینه های تخصصی دارد . خود من خیلی از مطالبی که برای پایان نامه ام در سایتهای دیگر گیر نمی آوردم از طریق این وبلاگ بدست آوردم . power point presentation هایی که از این وبلاگ دانلود کردم خیلی به دردم خوردند .

در خاتمه پیام شما به دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید اپتومتری چیست ؟
من خودم را جزو افرادی میدانم که عاشق اپتومتری اند ولی بعضی از بچه ها قدر این رشته را نمی دانند . الان پسر من در مالزی سال سوم اپتومتری است در صورتی که قدرت انتخاب هر رشته ای اعم از دندانپزشکی ، پزشکی و ... را داشت . تنها پیام من به دانشجویان این است که قدر خودتان و رشته ای که در آن مشغول به تحصیلید را بدانید . مهمترین نکته این است که خودتان را باور کنید ، متاسفانه خیلی از بچه های ما باور ندارند که صاحب شخصیت اجتماعی بالایی هستند . من از سال 61 تا 69 با هزار دوندگی توانستم به پروانه برسم و به همین خاطر این امتیاز را به آسانی از دست نمیدهم ولی بچه ها چون امروز که فارغ التحصیل بشوند فردا پروانه می گیرند قدرش را نمی دانند .

مجددا از شما تشکر میکنیم و برایتان آرزوی موفقیتهای بیشتر داریم .
تهیه گزارش : سید سعید ایوب زاده

هیچ نظری موجود نیست:

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...