سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۹

اسلیت لمپ یکی از مهم ترین ابزار کار من است


من در هر دو شیفت کاری صبح وعصر تاکید زیادی بر استفاده از اسلیت لمپ برای معاینه بیمارانم می کنم  چرا که معتقدم نقش ما بعنوان مراقب اولیه سلامتی چشم مستلزم انجام یک معاینه دقیق از قسمتهای خارجی چشم است و بدون اسلیت بهیچ وجه نمی توان از عهده این مهم بر آمد علاوه بر این، اسلیت لمپ و در کنار آن رتینوسکوپ باعث افزایش اعتماد به نفس و موفقیت من در کارم می گردد از دوستی که می گفت بدون رتینوسکوپ و اسلیت تنها با یک اتورفرکتومتر در درمانگاهی کار می کند تعجب کردم من که اصلا نمی توانم شما چطور؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...