جمعه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۹

سایت انجمن اپتومتری خراسان اتلاف پول پرداختی اعضاء

در گذشته بارها در مورد بیهوده بودن سایت انجمن اپتومتری خراسان در همین وبلاگ نوشته ام و دوستان خراسانی نیز هیچگاه نخواسته اند رویه خودشان را تغییر دهند و همان مسیر غلط گذشته را ادامه داده اند اما این بار سخنم با اعضای انجمن اپتومتری خراسان است که هزینه چنین سایتی را می پردازند آیا می دانید چه میزان از حق عضویت پرداختی شما برای سایتی هزینه می شود که هیچ خاصیتی ندارد و اخبار آن فی الواقع برای عموم  گردآوری می شوند و نه برای متخصصین اپتومتری
در حالیکه حداقل انتظار این است که مطالبی در این سایت مطرح شوند که جنبه اختصاصی داشته باشند و با ارتقاء سطح علمی و مهارتهای آنان بینجامدسایت انجمن اپتومتری خراسان باید گویای مسائل و مشکلات اپتومتریست های خراسانی باشد و نیازهای آنان را برآورده سازد  نه اینکه اخبار و مطالبی را جمع آوری و کپی برداری کند که هیچ ارتباطی با اپتومتریست ها نداند و مشکلی از آنان حل نمی نماید بهرحال اکنون این همکاران عضو این انجمن هستند که باید از هیئت مدیره خودشان بپرسند که  پول آنها را در چه راهی خرج کرده و می کنند راهی که به صلاح انهاست یا راهی که اتلاف منابع  است و ثمری ندارد  

۱ نظر:

حسین علیمیرزایی گفت...

چند روز پیش نظر یکی از دوستان کارشناس ارشد را در باره سایت انجمن اپتومتری خراسان جویا شدم دیم ایشان هم همان نظر من را داشتند و معتقدبودند این سایت ظاهرا فقط برای عموم نوشته می شود و به هیچ وجه جنبه اختصاصی ندارد همانموقع برای این دوست عزیز گفتم که هرگاه موضع خودم را برای مدیر محترم این سایت گفته ام ایشان فرموده اند شما چرا به سایتهای دیگرتوجهی نداریدمثلا سایت انجمن علمی آیا این سایت طراحی خوبی دارد و مطالب آن اختصاصی است و خوب البته من جوابی نداشته ام چرا که من هرگز آنقدر که به سایت خراسان سر زده و می زنم به سایر سایتهای اپتومتری سر نمیزنم اما حالا که مشکل اخیر سایت انجمن علمی پیش امده فهمیدم حق با ایشان است من توقع زیادی از این سایت استانی دارم اگر سایت کشوری ما آنجوری است نباید از یک سایت استانی توقع مطالب تخصصیو طراحی بهتری داشت