دوشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۹

عضويت در شبکه اپتومتری ایران

با سلام خدمت کليه همکاران محترم و تشکر از دوست عزيزم جناب آقای عليميرزايی

تعداد افراد ثبت نام کننده در سايت حدود 30 نفر است که از اين تعداد فقط 7 نفر تا ييد شده اند، عده از دوستان ثبت نام خود را تکميل نکرده اند ( پس از ثبت نام مراجعه به ايميلی که در فرم قيد نموده اند و کليک لينک تا ييد) متاسفانه دوستانی که با نام واقعی و ايميل مطمئن سازمان محترم نظام پزشکی ثبت نام کرده اند ، لینک تاييد را در ايميل خود کليک نکرده اند و دوستانی که با نام مستعار ثبت نام کرده اند اگرچه لينک تاييد را کليک کرده و ثبت نام خود را تکميل نموده اند ، ثبت نامشان به دليل اختصاصی بودن و اختصاصی ماندن تالار برای اپتومتريست های محترم از طرف سايت تاييد نشده است و سايت اعضای ثبت نام شده را فقط 8 نفر نشان میدهد و متاسفانه حداقل دوستان ثبت نام کننده نيز هيچگونه فعاليتی نداشته اند، ظاهرا غير از من کسی احساس نياز به محيطی امن جهت تبادل اطلاعات" بخصوص حرفه ای" ننموده است .

يکبار ديگر راهنمای ثبت نام را به نظر دوستان می رسانم.

برای عضويت در شبکه اپتومتريست های ايران ، لطفا نام کامل حقيقی و پست الکترونيک واقعی خودتان را درج نماييد. فيلد استان و اطلاعات تماس ( هر مشخصه مثل آدرس محل کار دولتی يا خصوصی ، تلفن و Email ،هر آنچه دوست داريد در صفحه اپتومتريست های ايران در دسترس بينندگان سايت قرار گيرد را وارد نماييد).
پس از ثبت نام به جهت تکميل آن به ايميل خود مراجعه و لينک تاييد را کليک کنيد.البته ثبت نام پس از تاييد هويت از طريق تلفن يا ايميل با کمک گرفتن از سايت سازمان محترم نظام پزشکی و در مواردی با مشورت فعالين استان ها و فعال سازی نهايی توسط مدير سايت تکميل خواهد گرديد.
اگر بنده را به عنوان يک برادر کوچک قبول داريد ! يک پيشنهاد مطمئن ديگر دارم ، با عضويت در سايت نظام پزشکی و نوشتن ايميل خود در سايت مذکور به عنوان ايميل ثبت نام ، جای هيچ ترديدی نخواهد بود..
نام حقيقی دوستان گرامی در سايت محفوظ بوده و فقط نام کاربری که اختياری است در پروفايل نمايش داده می شود.
هر يک از همکاران که دوست دارند به عنوان نويسنده فعاليت نمايند ، درخواست خود را از صفحه تماس با ما ارسال نمايند. شبکه اپتومتری ايران متعلق به همه شما همکاران است و برای پربار شدن نيازمند تلاش و همکاری تک تک شماست.

در ضمن يکی ديگر از همکاران محترم به نام آقای سيد محسن مير ابوطالبی اقدام به راه اندازی سايتی تحت عنوان " مطب داری" به آدرس www.matabdari.com نموده است که اين سايت نيز تالار گفتگو دارد .
"هدف از ايجاد سايت به چالش كشيدن مطب داري كنوني است.با يك نگاه بدبينانه مي توان گفت كه تعداد اپتومتريستهاي كشور به حالت اشباع شدن نزديك شده است؛ به همين دليل بر آن شدم كه اين سايت را راه اندازي كرده تا با همفكري هم يادبگيريم انتظارات بيماران را شناخته ، چگونگي رقابت سالم داشتن را فرا گرفته ، استرس را كاهش و گردش مالي را افزايش دهيم."
بنده به نوبه خود از اين همکار محترم تشکر می کنم و اميدوارم سايت ايشان خوش اقبال تر از شبکه اپتومتری ايران باشد.


با تشکر فراوان و آرزوی بهروزی : اپتومتريست حسن خضری khezrih@irimc.org

هیچ نظری موجود نیست:

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...