جمعه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۹

چه کسی برای چه کسی دوره باز آموزی می گذارد؟


این تصویر را ببینید و سری هم به این لینک بزنید تا ببینید چه کسی برای چه کسی دوره باز آموزی می گذارد؟
ظاهرااتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان عینک تهران دچار توهم وخودبزرگ بینی شده اند و می خواهند برای کارشناسان بینایی سنجی دوره بازاموزی و نواموزی عینک سازی بگذارندحالا می فهمیم چرا انجمن علمی میخواد برای عینک سازهای تجربی دوره آموزشی ساخت وارائه عینک طبی بذاره با اینکار احتمال داره که عینک سازان محترم تجربی از توهم و خود بزرگ بینی خارج بشوند!!! 

۴ نظر:

Unknown گفت...

با سلام در اينکه اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان عینک تهران دچار توهم شده شکی نيست اما مظلب قابل تامل ارائه گواهی نامه پایان دوره باز آموزی و نوآموزی با تایید انجمن چشم پزشکی ایران به شرکت کنندگان میباشد!!!!؟؟؟؟

دشتي گفت...

با آقاي امير موافقم.
دوباره چه طوفاني در راه است ؟

aashafiee@gmail.com گفت...

اتحاد را باید از رانندگان شرکت واحد وعینک سازها یاد گرفت.با اینهمه ادعای آکادمیک میبینید که خواب خرگوشی اپتومتری پایان ناپذیر است.از ما که گذشت خدا رحم به آیندگان بکند.

رضابختیاری گفت...

حرکت اتحادیه عینک سازان و ابواب جمعی شان همواره و پیوسته است و نوعی طوفا ن همیشگی است .این ما هستیم که همیشه در رکود و انفعال هستیم و در پی اختلاف و انشعابیم.آنها با پی ریزی یک تشکیلات که کادر قوی و پشتیبانی مالی مرتبی دارد برنامه ریزی دارندو مرتب در حال پیشرفت هستند.

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...