چهارشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۹

خودم را به مبارزه با خودم فرا می خوانم

سلسله مطلب جديدی را به اميد خداوند در دست تهيه دارم که يا اسباب تفريح همکاران خواهد شد و يا اسباب لذّت خودم ... شايد هم هر دو!!! در هر حال هدف يادگيری است و تعهد به امتداد آن.
اميدوارم در اين راه برايم دعا کنيد که کار چندان ساده ای نيست اگر چه به نظر ساده باشد
آيا موفق خواهم شد يکصد و هشتاد روز، هر روز با شما در تماس باشم؟
خداوند داند و بس!!! اگر با من همراه می شويد، لطفاً بی خبرم نگذاريد و نظرات و پيشنهاداتتان را در وبلاگ ثبت کنيد
اميدوارم اين کار تماماً خير باشد و جز خير هيچ از آن برنخيزد.
يادداشت اول را در اينجا ملاحظه فرماييد
يادداشت دوم را فردا تقديم می کنم.

۲ نظر:

یک 84 ای گفت...

جناب صفوتی با پشتکاری که از شما سراغ داریم انشالله از پس این مرحله هم بر خواهید امد موفق باشید
همکاران محترم دیدن این لینک خالی از لطف نیستhttp://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=116238تصاویر: یک روحانی بینایی‌سنج

nastaran rain گفت...

salam-ba arezuye piruzi va movafaghiat baraye shoma-
man ham saay mikonam dar in masir hamrahe shoma basham.
motmaen hastam talashetun natije khahad dad.

تعمیم ندهیم

"مهمترین تفاوت مشاهدات پژوهشی نسبت به مشاهدات بالینی در این است که یافته های پژوهشی براساس مجموعه ای از بیماران متنوع است.اما مشاهدات ب...