سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

بازهم در باره کنگره سیزدهم

کنگره سیزدهم از بسیاری جهات مرهون زحمات آقایان زرین وعسگری زاده  بود و این دونفر زحمت زیادی برای آن کشیده بودند البته سایر دوستان مانند دکتر جعفرزاده و دکتر امیری نیز تلاش های زیادی برای برگزاری بهتر کنگره انجام داده بودند اما در این میان بازهم مثل  همیشه بعضی ها غایب بودند و بعضی ها هم که قول همکاری داده بودند نیامدند تا جای خالی انها را همه احساس کنند اما زمان نامناسب کنگره باعث نشده بود تا چیزی حدود هشتصد تا نهصد نفراز همکاران ثبت نکنند اما اینکه چه تعداد از این افراد در کنگره شرکت کردند کسی نمی داند در هر صورت هم فال بود وهم تماشا هم تعداد زیادی از کارشناسان ارشد را دیدم و از آنها برای مشارکت دراین وبلاگ قول همکاری گرفتم و هم از مقالات ارائه شده استفاده کردم
خیلیها هم خودشان خودشان را معرفی کردند و گفتند که خواننده دائمی وبلاگ هستند ومایلند که در تهیه مطالب بامن همکاری کنند من بویزه منتظر در یافت ایمیل از جانب این همکاران هستم
من دومقاله ارائه کردم که  فابل پاور پوینت آنها از اینجا قابل دانلود می باشد





۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام كاش ميشد نظر افراد زير راهررمثبتر
راا هم جويا شد:
آنها كه مقاله شان قبول نشد
آنها كه مقاله داشتند ولي بدليل عدم حضور هيات رييسه و حضار موفق به ارايه نشدند
انها كه نفهميدند نمازشان را جكونه
خواندهاند
آنها كه علير غم ثبت نام به دليل مارستاني
بيمارستاني موفق به حضور نشدند
و......

حسین علیمیرزایی گفت...

اینجا مکان آزادیست برای اظهار نظر وهیچ محدودیتی وجود ندارد هرکس می تواند نظر بدهد اتفاقا بد نیست نظر همه شرکت کنندگان در همایش دراینجا بیان شود تا برای دوره های بعد اشکالات رفع شوندمنتظر اظهار نظر شما هستم

ایرج میرزا گفت...

راست میگن
خیلی از مواقع سخنران میرفت بالا که شروع کنه ولی حتی یک نفر هم از هیات رئیسه در جایگاه که چه عرض کنم در سالن حضور نداشت.
نمازخانه هم که مختلط و سبک open بود.
برنامه ها هم تا دلتان بخواهد جابجا شد ودر سالن 2 این مسئله مشهود تر بود.
تعیین برنامه سخنرانی ها امسال بر حسب موضوع بود و هر نیمروز به مبحثی اختصاص داشت که خیلی خوب بود ولی در دفترچه راهنما این مطلب مقداری گنگ بود و برای فهمیدن اینکه الان کدام سخنرانی در کجا اجرا میشود باید کمی سلولهای خاکستریت رو بکار می انداختی.
ولی انصاف داشته باشیم بقیه چیزا خوب بود.

ناشناس گفت...

کیف های ضایع کنگره یادتان نرود. آنقدر گل منگلی و ناجور بودند که حتی خانمها هم از آنها استفاده نکردند.