جمعه، مهر ۳۰، ۱۳۸۹

راه‌اندازي رشته‌هاي بينايي سنجي و مديريت توانبخشي در دانشگاه علوم پزشکي تهران

معاون آموزشي دانشكده توانبخشي دانشگاه علوم پزشکي تهران از راه اندازي دو رشته بينايي سنجي و مديريت توانبخشي در اين دانشكده خبر داد و گفت: اين رشته‌ها براي اولين بار در كشور بنيان گذاري مي شود و در همين راستا اساتيدي از كشورهاي خارجي براي تدريس اين رشته‌ها دعوت مي شوند.
دكتر بهروز عطار باشي مقدم در گفت‌وگو با ايسنا، - منطقه علوم پزشكي تهران، با بيان اينكه دانشكده توانبخشي براي اولين بار در كشور در دو رشته بينايي سنجي و مديريت توانبخشي دانشجو مي پذيرد، اظهاركرد: رشته بينايي سنجي در مقطع كارشناسي و رشته مديريت توانبخشي در مقطع كارشناسي ارشد راه اندازي مي شوند.
وي ادامه داد: به دليل اينكه اين رشته‌ها براي اولين بار در كشور آموزش داده مي شود و ما اساتيدي را براي تدريس اين رشته‌ها در داخل كشور نداريم، بنابراين از خارج كشور چون كشورهاي هند، آمريكا و ايتاليا اساتيدي براي تدريس اين رشته‌ها دعوت خواهيم كرد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

البته اونطور که من شنیدم رشته اپتومتری در دانشگاه تهران قراره در مقطع کارشناسی ارشد تاسیس بشه و جمعی از بزرگان اپتومتری کشور هم در این امر نقش داشته اند. اگر اینطور باشه به نظرم زیاد هم بد نیست.

Unknown گفت...

ای کاش کارها به کاردان سپرده می شدند وگرنه معاون آموزشي دانشكده توانبخشي دانشگاه علوم پزشکي تهران و بی خبری از سابقه 36 ساله اپتومتری چه معنا دارد؟!

ناشناس گفت...

حالا انقدر دانشجو میگیرن که جامعه رو اشباع کنن-مثل همین امسال که دانشگاه ایران 30 !!!نفر دانشجو گرفته؟؟!!!

ناشناس گفت...

age kolan reshte monhal beshe behtare ta mashghalehay fekri aghayan kam she

تعمیم ندهیم

"مهمترین تفاوت مشاهدات پژوهشی نسبت به مشاهدات بالینی در این است که یافته های پژوهشی براساس مجموعه ای از بیماران متنوع است.اما مشاهدات ب...