دوشنبه، آبان ۱۰، ۱۳۸۹

Podcast

این روزها من سرگرم استفاده از پدیده جالبی به نام پادکست هستم اگرچه این ابزار جالب چندین سال است که بوجود آمده اما به دلیل عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت والبته عدم آشنایی  ما قادر به استفاده از آن  نبوده ایم اما حالا با بوجود آمکان دسترسی به اینترنت پرسرعت چنین امکانی بوجود آمده شما می توانید برای یادگیری هرچیزی مانند زبان انگلیسی یا حتی دریافت آموزش های مربوط  به اپتومتری از این تکنولوژی استفاده کنید کافیست فایلهای مربوطه را دانلود نموده و از طریق لپ تاپ یا حتی گوشی موبایل خودتان گوش کنید یا تماشا کنید برای شروع چند سایت ارائه کننده فایلهای اپتومتری را معرفی می کنم امیدوارم مفید واقع شوند:
البته من در این فکرم که اگر امکانش فراهم بشود ما هم پادکست را به وبلاگ اضافه کنیم شاید اینجوری ارتباط بهتری برقرار گردد

۲ نظر:

mahdi ahmadi hosseini گفت...

salam
khily jalebe
khaste nabashi

بهروز گفت...

سلام و خسته نباشید .

حدود 22 سال است که عینک می زنم و می خوام علاوه بر عینک فوتوکرومیک که بیرون می زنم در مکان های دیگر از عینک طبی شیشه رنگی استفاده کنم . می خواستم ببینم سایتی وجود دارد که کد رنگ های این عینک ها را ببینم و بتوانم آن رنگ را برای عینکم انتخاب کنم ؟ چون هر رنگ , رنگ روشن - متوسط و تیره دارد.

متشکرم

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...