دوشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۷

ساخت و فروش عینک طبی فقط با مجوز وزارت بهداشت صورت می گیرد

روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: مجوز موسسه ساخت و فروش عینک طبی فقط برای اپتومتریست ها و با مجوز وزارت بهداشت صادر می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر ، روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به گزارش "اعتراض به استنکاف وزارتخانه های بازرگانی و بهداشت از آراء قضایی" که در مورخ 12/5/87 منتشر شده بود ، اعلام کرد: این وزارتخانه مطابق با رای دیوان عدالت اداری در سال 1383 ، مجوز موسسه ساخت و فروش عینک طبی را تنها برای اپتومتریست ها و افراد قبول شده در آزمون های وزارت بهداشت صادر نموده است.
لازم به ذکر است، موسساتی که از سازمانهای دیگر غیر از وزارت بهداشت مجوز اخذ نموده و در امر ساخت و فروش عینک طبی مداخله می نمایند از سوی معاونت های درمان دانشگاههای علوم پزشکی به دادگاه معرفی می شوند.
توضیح خبرگزاری مهر: آنچه روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به گزارش منتشر شده اعلام کرده است ، دقیقا عین مطالبی است که در گزارش خبرنگار مهر آمده اما نکته مهم این است که روابط عمومی وزارت بهداشت هیچ پاسخ قانع کننده ای مبنی بر اینکه تا کنون چه اقداماتی در برخورد با متخلفان صورت گرفته ، ارائه نداده است.

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...