دوشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۴

سه چشم پزشك ايراني در تاليف كتاب مرجع بين‌المللي چشم‌پزشكي مشاركت كردند

سه چشم پزشكي ايراني در تاليف يك كتاب مرجع بين‌المللي چشم پزشكي مشاركت كردند.

كتاب " جراحي آب مرواريد " يكي از معتبرترين كتابهاي چشم پزشكي در زمينه آب مرواريداطفال به شمار مي‌رود كه توسط انتشارات ‪ Japee(‬يكي از بزرگترين موسسات انتشارات جهاني) در سال ‪ ۲۰۰۵‬به چاپ رسيده است.

مركز تحقيقات چشم با ارسال نمابري به گروه علمي ايرنا اعلام كرد، اين كتاب كه به شيوه درمان آب مرواريد در اطفال و عوارض آن پرداخته است، از جمله معدود كتابهاي تخصصي در زمينه آب مرواريد اطفال به شمار مي‌رود.

" درمان دارويي پس از عمل و پيگيري بيماران" و " كدورت قسمت مياني چشم" دو فصل مهم از كتاب مذكور مي‌باشند كه به ترتيب توسط دكتر حميد احمديه" و دكتر "محمد رضا جعفري نسب" و دكتر " محمد علي جوادي" و دكتر "حميد احمديه" به رشته تحرير درآمده اند.

همه اين پزشكان از اعضاي هيات علمي گروه و مركز تحقيقات چشم دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي هستند و تمام مراحل تحصيل و تحقيقات خود را در داخل كشور به انجام رسانده‌اند و در حال حاضر به تحقيق و تربيت نيروهاي متخصص كشور در زيمنه چشم پزشكي اشتغال دارند

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...