یکشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۸
اقدامات زیرکانه رقبا
کاردانهای اپتیک که توانسته اند موافقت وزارت بهداشت را برای تاسیس موسسه ساخت و فروش عینک بدست آورند حالا کم کم تلاش می کنند تا مردم را نیز با واژه اپتیشن که خود بر خود نهاده اند آشنا کنند در یک اقدام هوشمندانه همه این گروه در بر نامه تلویزیونی 101 شرکت کردند و با استفاده از فرصت بدست آمده خودشانرا به عنوان اپتیشن به تماشاگران معرفی کردند این در حالیست که کارشناسان اپتومتری از فرصت هایی این چنین کمتر استفاده کرده اند و جای خالی اپتومتریست ها در برنامه های رادیو تلویزیونی کاملا مشهود است براستی چرا در اغلب برنامه های یی که در مورد مراقبت از چشم و بینایی تهیه می شوند هیچگاه ندیده ایم که یک کارشناس بینایی سنجی را دعوت کننددر حالیکه در بیشتر برنامه های اینچنینی معمولا از پزشکان چشم و یا عینک سازان تجربی دعوت شده است
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر