چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

به بچه ها بیشتر اهمیت دهیم



بچه های امروزی تفاوتهای زیادی با بچه های نسل های قبل دارند آنها نیازهایشان را خوب می شناسند اطلاعات بیشتری دارند و حتی ممکن است که مارک ها و برندها را نیز بهتر از والدینشان بدانند در زمینه اپتومتری و دیسپنسینگ نیز ما باید اهمیت خاصی به بچه ها بدهیم و نباید هرگز با این تصور که اینها بچه هستند برای آنها کم بگذاریم بلکه برعکس بایستی در همه بخشهای معاینه و دیسپنسینگ اهمیت خاصی برای این گروه سنی قائل شویم و فضا را برای راحتی آنان فراهم نماییم داشتن تعداد فریم کافی برای بچه ها در رنگها و مدلهای مختلف می تواند به موفقیت ما در فیت مناسب عینک برای این آینده سازان کمک زیادی نماید

هیچ نظری موجود نیست:

چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟

مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...