سهشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۸۸
تجويز عينک دليل 75 درصد مراجعات مردم به چشم پزشکان است
این مطلب را بارها از زبان منابع اپتومتری شنیده بودیم اما منابع چشم پزشکی کمتر به این رقم اعتقاد داشته اند اما حالا خانم دکتر رجوی خودشان اظهار می دارند که هفتادو پنج درصد از مراجعین مراکز چشم پزشکی صرفا برای دریافت عینک مراجعه می کنند با کمی دقت می توان در یافت که اگر برنامه ریزی در ستی انجام شود و به آموزش دانشجویان اپتومتری و تجهیز گروههای آموزشی اپتومتری توجه کافی گردد چه صرفه جویی بزرگی در زمینه تربیت نیروی انسانی موردنیاز در بخش مراقبت از چشم وبینایی صورت خواهد پذیرفت اگر می شد که هرکسی کار خودش را انجام بدهد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر