جمعه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۷

چه همکاری ؟؟؟

علی محمد عبدالهی:
در اکثر وبلاگ های اپتومتری مخصوصاً اپتومتری ایران کامنت هایی بعنوان همکار و یا عناوین دیگر گذاشته می شود که مطالبشان را می توان به هر کسی ربط داد بجز همکار چون در آنها چیزهایی مثل تنفر ، تهمت ، افترا ، سیاه نمایی ، دروغ و ..... خیلی صفت های آنچنانی را می شود مشاهده نمود و چیزهای خیلی عجیب تر مثل بی احترامی کوچک به بزرگ ، شاگرد به استاد که متاسفانه بصورت کاملاً آشکار در اختیار همه قرار می گیرد . من معتقدم هر شخصی ممکن است اشتباه کند ، دلیلی ندارد تمام عمل کردها و کارهای مثبش نادیده گرفته شود و بر شخصیتش بی محابا تاخته شود و چنان به زمین گرمش بزنند که تا ابد یارای بلند شدن نداشته باشد و او را کاملاً منفعل نماید بطور مثال ما قبلاً شاهد مطالب و مقالات بسیار خوبی از دکتر جعفرزاده در اپتیران بودیم ولی جریانات گذشته این استاد گرامی را چنان به حاشیه راند و آب را به آسیاب مخالفان و فرصت طلبان ریخت و آنها هم بعنوان همکار آتش آن را شعله ورتر کردنند .

پس حالا که مسئولان انجمن ها دست همدلی دادند و قرار است بعداز یک بگو مگوی طولانی تمام تلاششان را در جهت اعتلای اپتومتری بکنند ما هم ضمن تبریک به آنها خواهان همراهی و همدلی بیشتر تمام اعضا و خانواده بزرگ اپتومتری هستیم .

همه ما راهمان یکی است پس مواظب بیراهه ها باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...