شنبه، فروردین ۲۲، ۱۳۸۸

اصلاحیه آیین نامه

بالاخره فرجی در کار اپتومتری حاصل شد و باید به تمامی کسانی که با زحمات شبانه روزیشان توانستند این اصلاحیه را به تصویب برسانند بگوییم :
متشکریم و خسته نباشید
اما نکته ای که نباید فراموش کنیم همان مطلبی است که یکباردیگر هم دراینجا گفته ام " ... حمله بسیار گسترده ای صورت گرفته تا ما حتی در صورت مقاومت شدید تنها بتوانیم بخشی از حقوق خود را پس بگیریم و آنچه که آنها میخواهند کماکان باقی بماند . بله دوستان هدف اصلی این سیاه بازی این است که شاگردان عینکسازیها ، اپتیکی ها ، فنی حرفه ای ها و ننه قمرهای دیگری که پول داشته باشند مجوز عینکسازی بگیرند . ما هر چقدر مذاکره کنیم این مورد را لغو نخواهند کرد . دراین آیین نامه چند مورد خطای فاحش قانونی - مثل کم کردن شرح وظائف - آورده اند تا ما با تکیه بر آنها پیش برویم ودر نهایت همانها را به ما بدهند وبگویند : خوب ما کوتاه آمدیم شما هم در مورد عینکسازی کوتاه بیایید... "
حواسمان باشد که تاکنون همه چیز بر اساس نقشه از پیش طرح شده "دستهای پشت پرده" پیش رفته ، پس همه بهوش باشیم و تا وقتی که تکلیف بقیه موارد را روشن نکرده ایم ، از پا ننشینیم .

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...