دوشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۷

یادمان باشد :

اکثر دوستان میدانند ولی بد نیست یادآوری کنم که
1 - طراحان این آیین نامه با موذی گری تمام جملات وکلمات را به نحوی انتخاب کرده اند که بعدها به هر نحوی خواستند بتوانند آنرا تفسیر کنند . اگر زور ما به آنها چربید بگویند " ما منظورمان آنچیزی که اینها برداشت کرده اند نبوده " و اگر نتوانستیم کاری از پیش ببریم آنچیزی را که خودشان دلشان میخواهد اجرا کنند .
2 - در این آیین نامه همه موجودیت اپتومتری زیر سوال رفته است . حمله بسیار گسترده ای صورت گرفته تا ما حتی در صورت مقاومت شدید تنها بتوانیم بخشی از حقوق خود را پس بگیریم و آنچه که آنها میخواهند کماکان باقی بماند . بله دوستان هدف اصلی این سیاه بازی این است که شاگردان عینکسازیها ، اپتیکی ها ، فنی حرفه ای ها و ننه قمرهای دیگری که پول داشته باشند مجوز عینکسازی بگیرند . ما هر چقدر مذاکره کنیم این مورد را لغو نخواهند کرد . دراین آیین نامه چند مورد خطای فاحش قانونی - مثل کم کردن شرح وظائف - آورده اند تا ما با تکیه بر آنها پیش برویم ودر نهایت همانها را به ما بدهند وبگویند "خوب ما کوتاه آمدیم شما هم در مورد عینکسازی کوتاه بیایید" .
3 - الان وزارت خانه در حال بازی دادن ما میباشد : بازی فرسایش ، جنگ فرسایشی !! هر کدام از ما که از طریقی موفق به زیارت معاونی میشود از او خواسته میشود هفته بعد در جلسه ای بیاید ومشکلات را شرح دهد و بعد جلسه ای دیگر و بعد جلسه ای دیگر و ... آنقدر ادامه میدهند تا خسته اش کنند و بالاخره میگویند فلان مورد با نظر خود وزیر بوده و ما نمیتوانیم کاری بکنیم ! خود وزیر هم در این میان کاره ای نیست و مذاکره با اوهم فایدهای ندارد چرا که در تاريخ ۸۶‎/۲‎/۱۳ به او دستور داده شده "جناب لنكراني، ايشان مي توانند عينك سازي باز كنند. شخصاً حمايت كنيد مشكل حل شود " . پس بیش از این وقت خود را صرف نامه نگاری و مذاکره نکنیم .
4 - نامه نگاری و مذاکره صرفا برای اتمام حجت بود . الان دیگر کسی در این کشور نمیتواند بگوید ما خبر نداشتیم . از بیت رهبری و دفتر ریاست جمهوری و مجلس و بنیاد ملی نخبگان و ... و به قول دوستی حتی خواجه حافظ شیرازی همه و همه در جریان هستند واز هیچ کدام خبری نشده است . الان وقت آن است که کمر همت را ببندیم و برای حفظ خودمان دست به کاهای جدی تری بزنیم . کارهایی که هیچ کدام خوش نداریم ولی این یک اجبار است . پس آماده باشید تا از کار و زندگی خود بگذریم وسختی و آزار را به جان بخریم ولی کاری کنیم که صد سال دیگر اپتومتریستهای ایرانی از ما به نیکی یاد کنند .

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...