شايد شما هم متوجه شده باشيد كه در جستجوي يك كلمه در زمانهاي مختلف در گوگل نتايج متفاوتي به شما عرضه مي گردد و يا ممكن است همان نتايج قبلي ولي با ترتيبي متفاوت به شما ارائه گردد هيچ فكر كرده ايد علت اين امر چيست؟
ترتيب معرفي سايت ها يا به عبارتي Ranking سايتها به عوامل متعددي بستگي دارند جداي از اينكه بعضي ها معتقدند گوگل براي تعيين رتبه برتر بعضي سايتها از آنها پول مي گيرد يك عامل مهم ديگر در تعيين جايگاه و رتبه يك سايت در يك جستجو نقش دارد و آن تعداد سايتهايي ست كه به آن سايت خاص لينك داده اند به عبارت ديگر هرچه كه تعداد سايتهايي كه به سايت شما لينك داده اند بيشتر باشد سايت شما از جايگاه و رتبه بالاتري در Ranking گوگل برخوردار خواهد بود و در صفحات مقدم تر و رتبه بالاتري معرفي خواهد شد
براي مثال مي توانيد كلمه عينك را در گوگل جستجو كنيد و به جايگاه وبلاگ عينك ( EYEGLASSES ) در دفعات متعدد جستجو توجه كنيد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر