شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۳

شايد شما هم متوجه شده باشيد كه در جستجوي يك كلمه در زمانهاي مختلف در گوگل نتايج متفاوتي به شما عرضه مي گردد و يا ممكن است همان نتايج قبلي ولي با ترتيبي متفاوت به شما ارائه گردد هيچ فكر كرده ايد علت اين امر چيست؟
ترتيب معرفي سايت ها يا به عبارتي Ranking سايتها به عوامل متعددي بستگي دارند جداي از اينكه بعضي ها معتقدند گوگل براي تعيين رتبه برتر بعضي سايتها از آنها پول مي گيرد يك عامل مهم ديگر در تعيين جايگاه و رتبه يك سايت در يك جستجو نقش دارد و آن تعداد سايتهايي ست كه به آن سايت خاص لينك داده اند به عبارت ديگر هرچه كه تعداد سايتهايي كه به سايت شما لينك داده اند بيشتر باشد سايت شما از جايگاه و رتبه بالاتري در Ranking گوگل برخوردار خواهد بود و در صفحات مقدم تر و رتبه بالاتري معرفي خواهد شد
براي مثال مي توانيد كلمه عينك را در گوگل جستجو كنيد و به جايگاه وبلاگ عينك ( EYEGLASSES ) در دفعات متعدد جستجو توجه كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...