شايد شما هم متوجه شده باشيد كه در جستجوي يك كلمه در زمانهاي مختلف در گوگل نتايج متفاوتي به شما عرضه مي گردد و يا ممكن است همان نتايج قبلي ولي با ترتيبي متفاوت به شما ارائه گردد هيچ فكر كرده ايد علت اين امر چيست؟
ترتيب معرفي سايت ها يا به عبارتي Ranking سايتها به عوامل متعددي بستگي دارند جداي از اينكه بعضي ها معتقدند گوگل براي تعيين رتبه برتر بعضي سايتها از آنها پول مي گيرد يك عامل مهم ديگر در تعيين جايگاه و رتبه يك سايت در يك جستجو نقش دارد و آن تعداد سايتهايي ست كه به آن سايت خاص لينك داده اند به عبارت ديگر هرچه كه تعداد سايتهايي كه به سايت شما لينك داده اند بيشتر باشد سايت شما از جايگاه و رتبه بالاتري در Ranking گوگل برخوردار خواهد بود و در صفحات مقدم تر و رتبه بالاتري معرفي خواهد شد
براي مثال مي توانيد كلمه عينك را در گوگل جستجو كنيد و به جايگاه وبلاگ عينك ( EYEGLASSES ) در دفعات متعدد جستجو توجه كنيد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
برگزاری کنگره ۲۶ اپتومتری ایران
بیست وششمینکنگره اپتومتری ایران از هفدهم تا نوزدهم مردادماه در هتل المپیک برگزار شد
-
بلفاریت خلفی یا همان اختلال عمل غدد میبومین یکی از شایع ترین تصاویر کلینیکی است که اپتومتریست ها طی کار روزانه با آن برخورد می نمایند و درما...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
UBM يك سيسنم سونوگرافی سگمان قدامی چشم میباشد بر خلاف اولتراسونوگرافی که برای بررسی سگمان خلفی است در این سیستم از صوت با فرکانس با...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر