شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۸

اهانت انجمن چشم پزشکان به اپتومتریستها

متن نامه زیر خصوصا بند 4 ان را بخوانید و استنباط خود را بیان کنیداین نامه هم برای تمام چشم پزشکان ارسال شده است وهم در سایت انجمن چشم پزشکان موجود است
اطلاعيه هاي انجمن



تاريخ: 24/04/88
موضوع: جلسه نظام پزشكي

قابل توجه همكاران محترم چشم پزشك

خلاصه مباحث جلسه روز 11/4/88 در سازمان نظام پزشكي با حضور رؤساي هيئت مديره انجمن هاي پزشكي:

1- مذكرات جهت تعيين ميزان ماليات مربوط به سال 87 در جريان است و به زودي به اطلاع همه خواهد رسيد.

2- ممكن است جهت تعداد محدودي از همكاران كه از طريق فعاليتهاي چشم پزشكي كسب درآمدي نداشته اند بتوان تخفيف ويژه اي قائل شد. لذا همكاراني كه دليل موجه در اين رابطه دارند با مدارك مرتبط با آن تقاضاي خود را از طريق نظام پزشكي مطرح نمايند.

3- كساني كه علاقمند به همكاري با نظام پزشكي در بخش پزشكي قانوني و تخلفات هستند و توانايي و صلاحيت اين كار را دارند، به اطلاع انجمن برسانند تا به سازمان نظام پزشكي معرفي گردند.

4- در مورد كارشناسان فعلي مرتبط با چشم پزشكي اگر نظر خاصي داريد ميتوانيد محرمانه به اطلاع انجمن رسانده تا در مجموع رضايت اكثر چشم پزشكان و دفاع از حق بيماران لحاظ شود.

5- تعرفه هاي خدمات پزشكي در بخش خصوصي به صورت زير جهت اطلاع همكاران ارائه مي شود. شايسته است همكاران محترم آنرا رعايت كرده و از سقف تعرفه ها تجاوز ننمايند.

با آرزوي توفيق روز افزون
دكترامين اله نيك اقبالي
دبيركل انجمن چشم پزشكي ايران

هیچ نظری موجود نیست:

روزجهانی اپتومتری۲۰۲۴

World optometry day 👁 🪩 🕶 👓 امسال ۲۳ مارس مصادف با چهارم فروردین شده  و آخرین روز از هفته جهانی اپتومتری ، روز جهانی اپتومتری است. اپتوم...