یکشنبه، آبان ۱۰، ۱۳۸۳

چند نوع لنز در چشمهای يک اپتومتريست: قسمت سوم – فيت لنزهای توريک نرم نوع فوکوس (يکماهه- ساخت سيبا ويژن)

همانطور که در قسمت قبل عرض کردم، فيت اين لنزها (برای اپتومتريستها و چشم پزشکها ) بسيار ساده است. قبلاً که در مطب شخصی خودم کار می کردم، هميشه می ترسيدم که اگر لنز توريک نرم را برای کسی تجويز کنم و خوب از آب در نيايد، مريض ناراضی خواهد بود و به دردسرش نمی ارزد. روش کلی کار را بلد بودم ولی از اين واهمه داشتم که شايد اطلاعاتم ناقص باشد و بعد از فيت کردن لنز، پشيمان شوم. امروز تمام آنچه را که برای فيت لنز توريک نياز داريد در اينجا خواهيد خواند و مطمئن باشيد که غير از اين اطلاعات، به عنوان يک اپتومتريست يا چشم پزشک، به چيز ديگری احتياج نداريد.

برای مطالعه اين مبحث رجوع کنيد به
www.iransoftlens.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...