سه‌شنبه، آذر ۲۴، ۱۳۸۳

سمپوزيوم اپتومتري با شكوه هر چه تمامتر برگزار كرديد و موجبات حيرت همگان حتي مجريان كنگره چشم را فراهم نمود من يكسال است بدون هيچكونه چشمداشتي فقط براي عزت اپتومتري زحمات زيادي در اجراي اين سمپوزيوم متحمل شدم از كليه همكاراني كه به من كمك كردند خصوصا استاد فرهيخته ام اقاي دكتر جعفرزاده سپاسگزارم من از اقاي دكتر ربيع به جهت حضورشان و زحماتي كه متحمل شدند سپاسگزارم از كليه همكاراني كه با حضورشان بر شكوه برنامه افزودند تشكر مي كنم بي مهري فراواني ديدم ولي تحمل كردم اميدوارم ديگران ارتقا علمي جامعه اپتومتري را سرلوحه كار خود قرار دهند و اين راه را ادامه دهند من با بيانات استاد عزيزم دكتر جعفر زاده موافقم و به همين دليل بعد از اجراي اين سمينار با تمام اين فعاليتها خداحافظي مي كنم فقط اميدوارم رهبري حركات علمي اپتومتري به دست افراد منفعت طلب و كوته فكر پر مدعا همچون كساني كه با ارسال اس ام اس قصد تخريب چهره علمي اپتومتري را داشته و دارند نيافتد اينان نماينده جامعه اپتومتري نيستند و وزن خود را نمي دانند ارزوي توفيق براي كليه همكاران خوبم دارم

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...