دوشنبه، آذر ۱۶، ۱۳۸۳

قابل توجه همکاران اپتومتریست!!!

ضمن عرض تسلیت خدمت برادر, دوست, همکار و همراه عزیزم آقای دکتر میزاجانی به مناسبت درگذشت پدر بزرگوارشان ؛
امروز مطلع شدم برخی افراد؛ از جانب اعضای هیئات مدیره انجمن علمی ونیز از جانب اعضای هیئات مدیره انجمن صنفی از طریق پیام کوتاه ( SMS ) اعلام فرموده اند که در سمپوزیوم اپتومتری در تاریخ بیست و سوم آذر شرکت نخواهند کرد؟؟؟!!! جالب است بدانید که افرادی که کمتر در کنار هم در همایشهای علمی و صنفی دیده شده اند در این سمپوزیوم در کنار هم خواهند بود و غالبا مقالات علمی را ارائه خواهند نمود. پیشکسواتی مانند آقایان دکترها ؛ دکتر ربیع, دکتر یکتا, دکتر استادی مقدم, دکتر هرویان, دکتر خسروی, دکتر بابارضا, دکتر میرزاجانی, آقای صحرایی, آقای ریاضی, آقای صفوتی, آقای زرین و سرکار خانم شریعتی ؛ و تازه به دوران رسیده ای به نام دکتر ابراهیم جعفرزاده پور در این کنگره سخنرانی و/یا شرکت خواهند داشت.
لذا از کلیه دوستان و همکاران خواهشمند است اگر نظرات اعضای هیات مدیره انجمنی را می خواهید بدانید از خود آنها بپرسید و نقل قولهای غیر رسمی و خارج از مبادی اداری و قانونی فاقد هرگونه وجاهت خواهد بود.
البته چون برگزار کننده این سمپوزیوم, انجمن علمی نیست لذا اطلاع رسانی در این زمینه ننموده است. طبیعی است حضور اکثر اعضای هیئات مدیره به عنوان سخنران در این سمپوزیوم, هرگونه توضیح اضافی دیگری را مطرح نخواهد کرد.
خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به سایر همکاران, تنها به نامه هایی که به طور رسمی به همراه خبرنامه ارسال می شود ویا در موارد ضروری از طرف منشی انجمن از طریق تلفن به اطلاع شما میرسد توجه داشته باشید.

چون غرض آمد هنر پوشیده شد صد حجاب از دل به سوی دیده شد

منتظر اخبار داغ تکمیلی باشید!

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...