دوشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۸

مصاحبه با پیشکسوتان - آقای علی اکبر شفیعی - قسمت پایانی

نظر شما در مورد وبلاگ Optiran چیست ؟
من این مطلب را قبلا هم به آقای علیمیرزایی گفته ام که اگر بشود وبلاگ یک سدی داشته باشد تا افراد خارج از رشته نتوانند به همه ی اطلاعات دسترسی داشته باشند ، خیلی بهتر میشود . مثلا اینکه بیایم User Name و Password جداگانه برای تمامی بچه های اپتومتری در نظر بگیریم . البته به نظر من Optiran بسیار وبلاگ کاربردی و موفقی هست . آقای علیمیرزایی هم دانشش را دارد و هم اکیپ همکاران بسیار پرباری دارد . وبلاگ مطالب بسیار به درد بخوری در زمینه های تخصصی دارد . خود من خیلی از مطالبی که برای پایان نامه ام در سایتهای دیگر گیر نمی آوردم از طریق این وبلاگ بدست آوردم . power point presentation هایی که از این وبلاگ دانلود کردم خیلی به دردم خوردند .

در خاتمه پیام شما به دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید اپتومتری چیست ؟
من خودم را جزو افرادی میدانم که عاشق اپتومتری اند ولی بعضی از بچه ها قدر این رشته را نمی دانند . الان پسر من در مالزی سال سوم اپتومتری است در صورتی که قدرت انتخاب هر رشته ای اعم از دندانپزشکی ، پزشکی و ... را داشت . تنها پیام من به دانشجویان این است که قدر خودتان و رشته ای که در آن مشغول به تحصیلید را بدانید . مهمترین نکته این است که خودتان را باور کنید ، متاسفانه خیلی از بچه های ما باور ندارند که صاحب شخصیت اجتماعی بالایی هستند . من از سال 61 تا 69 با هزار دوندگی توانستم به پروانه برسم و به همین خاطر این امتیاز را به آسانی از دست نمیدهم ولی بچه ها چون امروز که فارغ التحصیل بشوند فردا پروانه می گیرند قدرش را نمی دانند .

مجددا از شما تشکر میکنیم و برایتان آرزوی موفقیتهای بیشتر داریم .
تهیه گزارش : سید سعید ایوب زاده

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...