چهارشنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۸۳

بازهم سلام! سال نو هم خيلی مبارک! متاسفم که غيبتم طولانی شد. آقای عليميرزايي که ماشاالله يک روز هم وقفه ندارد. خبری را تقديم می کنم.
شنيده می شود (منبع موثق) که هفتمين کنگره سراسری اپتومتری ايران هم عنقريب پرچمهايش را به احتزاز در می آورد. من با اجازه برگزارکنندگان محترم آن می خواهم پيش دستی کنم و اولين نفر باشم که خبر را پخش می کنم: انشا الله چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه با يک دنيا عشق و اميد، چشم به راه همه علاقمندان خواهيم بود، در سالن اصلی مرکز همايشهای رازی . اشتباه نکنيد، من فقط در حد مخبر اين ماجرا هستم و افتخار من در اين کار فقط اين است که يک اپتومتريست هستم، درست مثل شما، اما درست مثل شما اميدوارم که بتوانم غيرتی را از خودم نشان دهم و دست برگزار کنندگان را بفشارم.
همايش اپتومتری مشهد هم که همگی مطلع هستيد: 10 و 11 ارديبهشت، شهر مقدس امام رضا (ع)

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...