چهارشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۳

داروي قرآن

يكي از شركتهاي دارويي سويس توليد داروي جديدي را آغاز نموده كه آنرا داروي قرآن مي نامند اين دارو امكان درمان كاتاراكت بدون جراحي را فراهم مي كند
بر طبق خبر منتشر شده در روزنامه الرايا در قطر اين دارو كه توسط يك پزشك مصري به نام عبدالبسيط محمد از ترشحات غدد عرق انسان سنتز شده كارايي حدود 99%دارد و فاقد هرگونه اثرات جانبي مي باشد و در اروپا و ايالات متحده به ثبت رسيده است
همچنين گزارش شده است كه شركتهاي دارويي سويسي داروي جديد را در اشكال دارويي مايع و قطره چشمي نيز توليد كرده اند دكتر عبدالبسيط مي گويد منبع الهام من سوره يوسف بوده است يك روز صبح كه من در حال خواندن سوره يوسف بودم توجه من به آيه 84 و آيات بعد از آن جلب شد :
برو با اين پيراهن من و آنرا بر روي صورت پدرم بينداز او بينايي اش را باز خواهد يافت و تمام خانواده را بنزد من باز آر
مي گويند كه يعقوب پيامبر در فراق پسرش يوسف در غم و اندوه بود و چشمانش از غصه به سفيدي گراييده بود وقتي كه مردم پيراهن پسرش يوسف را بر روي صورت محزون پدر كشيدند او بينايي اش را باز يافت و دوباره قادر به ديدن شد در اينجا من به اين فكر فرو رفتم كه چه چيزي مي تواند در پيراهن يوسف وجود داشته باشد و بالاخره به اين نتيجه رسيدم كه هيچ چيزي غير از عرق نمي تواند در آن وجود داشته باشد
من توجهم را بروي عرق و تركيبات آن متمركز كردم و پس از يكسري آزمايشات بر روي خرگوش نتايج مثبتي بدست آوردم بعدها من آنرا برروي 250 بيمار آزمايش كردم و بالاخره به موفقيتي بزرگ دست يافتم بله 99% بيماران با اين روش درمان شدند بنظر من اين معجزه قرآن است
دكتر عبدالبسيط محمد نتايج اين تحقيق را به موسسات مرتبط در اروپا و ايالات متحده عرضه نمود و بعد از آزمايشات و تحقيقاتي كه انجام شد او با يك شركت سويسي قرارداد بست و طبق اين قرار داد عبارت داروي قرآن بايد بر روي بسته بندي اين دارو درج گردد
بر طبق اظهار اين پزشك مصري شركت توليد كننده شرايط او را پذيرفته و شروع به توليد دارو كرده است خداوند متعال در قرآن مي فرمايد ما قرآن را فرو فرستاديم و در آن راههايي براي درمان و مهرباني براي آنان كه ايمان آورده اندقرار داديم
با تشكر از سركار خانم دكتر توكلي كه اين مطلب را براي اپتومتري ايران ارسال نمودند

۱ نظر:

علي رضا گفت...

سلام
اين خبر دروغ است
لطفا بخوانيد و خبرتان را اصلاح كنيد:
داروي قرآن دروغي ديگر از وهابيت خبيث
http://al-imamia.blogfa.com/page/daruq.aspx

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...