دوشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۳

مجددا از همه دوستان و همكاران گرامي كه لطف كرده اند و موفقيت من و ساير دوستان پذيرفته شده را تبريك گفته اند تشكر مي كنم و براي همه آنها آرزوي توفيق و سربلندي مي كنم
عده اي از دوستان از من در مورد نحوه مطالعه و منابع مورد استفاده سئوال كرده اند در پاسخ اين دوستان بايد عرض كنم من شخصا هيچكدام از منابعي را كه در دفترچه بعنوان مرجع ذكر شده بود مطالعه نكرده ام من منابع خودم را داشتم و همان ها را هم خوانده ام
براي مثال براي لنزهاي تماسي كتاب fitting guide تاليفStein & Stein كتاب مباني تجويز ترجمه خودم را خواندم و براي فيزيولوژي اپتيك كتاب clinical visual optics تاليف Bennett & Rabbetts را خواندم


شيوه مطالعه من هم بصورت مداوم و هميشگي بوده است من در تمام سالهاي بعد از فارغ التحصيلي هيچگاه دور از كتاب و درس نبوده ام و همواره سرگرم مطالعه بوده ام آشنايي با زبان انگليسي و اينترنت را نيز از عوامل موثر در اين موفقيت مي دانم اميدوارم كه شما نيز با تلاش و مطالعه مستمر بتوانيد در سالهاي آينده در اين راه موفق گرديد

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...