دوشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۳

روز شنبه اين هفته اولين روز ثبت نام از پذيرفته شدگان كارشناسي ارشد بود و من هم در همين روز براي ثبت نام به محل ذكر شده در اطلاعيه وزارت بهداشت مراجعه كردم ناهماهنگي وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي مشهد در سطوح مختلف كاملا مشهود بود كه از آنجمله مي توان به موارد زير اشاره نمود :
محل مراجعه دانشكده مربوطه اعلام شده بود كه پس از تاخيري يكساعته (از شروع وقت اداري)تازه مسئولين دانشكده پيراپزشكي اعلام كردند كه محل ثبت نام ساختمان آموزش دانشگاه است و نه دانشكده آنها
اسامي پذيرفته شدگان كه طبيعتا مي بايستي قبل از اين تاريخ به دست مسئولين دانشگاه علوم پزشكي مشهد مي رسيد هنوز نرسيده بود و آنها به قول خودشان از روي اسامي اعلام شده در جرايد اقدام به ثبت نام مي كردند
مسئولين اداره آموزش دانشگاه علوم پزشكي مشهد نيز كه در يك ساختمان چهار طبقه واقع است هيچ اقدامي جهت رفاه مراجعين و كاهش رفت و آمد ها نكرده بودند و من بارها پله هاي اين ساختمان را براي انجام كارهاي مختلف اداري بالا و پايين رفتم و خلاصه اينكه يك ثبت نام ساده كه ممكن است نيم ساعت بيشتر وقت لازم نداشته باشد براي من چهار ساعت و نيم طول كشيد و تازه هنوز يك مرحله ديگر آن مانده بود كه بردن معرفي نامه ها به جاهاي ديگري از قبيل دانشكده و امور دانشجويي و غيره بود
بياد مي آورم سال 62 كه براي ثبت نام مقطع كارشناسي به دانشگاه ملي ايران(شهيد بهشتي فعلي)رفته بودم تمام مراحل ثبت نام ده دقيقه بيشتر طول نكشيد و حالا بعد از 21 سال .......







هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...