سه‌شنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۳



سالها قبل نسخه زیراکس شده ای از چاپ اول اين کتاب بدستم رسيد و من فرصتی داشتم تا بتوانم آنرا ترجمه کنم که چيزی حدود شش ماه بطول انجاميد کتاب بسيار جالبی است و در آن مطالب مشکل اپتيکی و کلينيکی بزبان بسيار ساده ، شیوا و جالبی بيان شده است که کمک زيادی به درک مفاهيم پايه اپتيک و رفرکشن می نمايد چند سال بعد دوست و همکار عزيزم جناب آقای محمد رضا ستار زاده زحمت بازنويسی و رسم مجدد اشکال آنرا کشيدند و من همان موقع نسخه هایی از آنرا برای بعضی از دوستان ارسال کردم در همان سالها برای چاپ آن از طريق همکاران شاغل در بيمارستان فارابی با سرکار خانم دکتر رحيمی استاد چشم پزشکی دانشگاه تهران تماس گرفتم تا بلکه بتوانم از طریق ايشان کتاب را بچاپ برسانم که این کار ميسر نشد
وحالا پس از سالها بسيار خوشحالم که می بينم چاپ جدیدی از اين کتاب مفيد منتشر شده است اگر چه که با نگاهی به فهرست کتاب متوجه شدم که تغيير چندانی در آن روی نداده بهر حال من آماده ام تا چنانچه فرد يا موسسه ای آمادگی آنرا داشته باشد که این کتاب را بچاپ برساند آ«را در اختيار آ«ان قرار دهم تا همه دست اندرکاران علوم بينايی،اپتومتريست ها و چشم پزشکان بتوانند از مطالب اين کتاب بهره مند گردند

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...