پنجشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۸۳

كنگره اپتومتري

از قرار معلوم كنگره اپتومتري ايران در روزهاي 14و 15 مرداد ماه در پيش است وهر چند كه ديروز از انجمن اپتومتري با من تماس گرفته اند تا اعلام نمايند اثري از پرداخت حق عضويت انجمن در ساالهاي 81و 82 توسط من در دست ندارند و خواستند تا اگر برگ رسيدي در دست دارم به آنها ارائه كنم و من خود بخوبي مي دانم كه حق عضويتم را در كنگره هاي سالهاي ياد شده به انجمن پرداخته ام و هر چند كه عليرغم تذكرات و خواهشهاي سالهاي پيش كه حتما بايد تاريخ و شرايط ثبت نام و برنامه هاي كنگره را از يك ماه قبل به در خانه اعضاء و همكاران اطلاع داد ، امسال هم از اين كار خبري نيست كه هيچ، حتي در همين سايت نا قابل اپتومتري ايران هم اثر چنداني از مسئولين كنگره نمي بينم و هرچند كه .......................................،بااينحال پيشاپيش دست دوستان ارجمندم را را مي فشارم و خسته نباشيد ميگويم و اميد دارم كه در برنامه هاي اين كنگره علاوه بر ارائه مقالات تحقيقي و پژوهشي و مسائل جديد ، قدري هم به اموري همچون اقتصاد اپتومتري و نحوه مديريت كاري در اپتومتري و عينك سازي پرداخته شودكه به عقيده من از جمله مسائل اساسي حال حاضر اپتومتري ايران هستندو دانستن انها براي همه ما بخصوص همكاران جوان و نوپاي ما ضروري است

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...