خبر مربوط به محدويت تبليغات پزشكي را ملاحظه فرموديد با ديدن اين خبر به ياد تبليغي افتادم كه چند روز پيش در يكي از روزنامه هاي محلي بچاپ رسيده بود و در آن يكي از همكاران اپتومتريست از عينك سازي خودش با اين عناوين تبليغ كرده بود : بزرگترين و مجهزترين عينك سازي در استان ....
براستي آيا اين اندازه و حجم فروشگاه و يا حتي نوع و تعداد دستگاهها و تجهيزات موجود در آن است كه سطح و كيفيت خدمات عرضه شده در يك محل را تعيين مي كند يا سطح دانش ،آگاهي و مهارت ارائه دهنده اين خدمات
بنظر مي رسد ما علاوه بر اينكه از اغراق و گزاف گويي در باره خودمان باكي نداريم براحتي هم مي توانيم چشم برروي حقوق ساير همكارانمان نيز ببنديم
براستي تبليغات واهي تا كي و كجا ؟
بهر حال اميدواريم كه اين بار سازمان نظام پزشكي واقعا بتواند جلوي تبليغات واهي و گمراه كننده عده اي سودجو را بگيرد و در اين راه موفق باشد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر