خبر مربوط به محدويت تبليغات پزشكي را ملاحظه فرموديد با ديدن اين خبر به ياد تبليغي افتادم كه چند روز پيش در يكي از روزنامه هاي محلي بچاپ رسيده بود و در آن يكي از همكاران اپتومتريست از عينك سازي خودش با اين عناوين تبليغ كرده بود : بزرگترين و مجهزترين عينك سازي در استان ....
براستي آيا اين اندازه و حجم فروشگاه و يا حتي نوع و تعداد دستگاهها و تجهيزات موجود در آن است كه سطح و كيفيت خدمات عرضه شده در يك محل را تعيين مي كند يا سطح دانش ،آگاهي و مهارت ارائه دهنده اين خدمات
بنظر مي رسد ما علاوه بر اينكه از اغراق و گزاف گويي در باره خودمان باكي نداريم براحتي هم مي توانيم چشم برروي حقوق ساير همكارانمان نيز ببنديم
براستي تبليغات واهي تا كي و كجا ؟
بهر حال اميدواريم كه اين بار سازمان نظام پزشكي واقعا بتواند جلوي تبليغات واهي و گمراه كننده عده اي سودجو را بگيرد و در اين راه موفق باشد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
برگزاری کنگره ۲۶ اپتومتری ایران
بیست وششمینکنگره اپتومتری ایران از هفدهم تا نوزدهم مردادماه در هتل المپیک برگزار شد
-
بلفاریت خلفی یا همان اختلال عمل غدد میبومین یکی از شایع ترین تصاویر کلینیکی است که اپتومتریست ها طی کار روزانه با آن برخورد می نمایند و درما...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
UBM يك سيسنم سونوگرافی سگمان قدامی چشم میباشد بر خلاف اولتراسونوگرافی که برای بررسی سگمان خلفی است در این سیستم از صوت با فرکانس با...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر