خبر مربوط به محدويت تبليغات پزشكي را ملاحظه فرموديد با ديدن اين خبر به ياد تبليغي افتادم كه چند روز پيش در يكي از روزنامه هاي محلي بچاپ رسيده بود و در آن يكي از همكاران اپتومتريست از عينك سازي خودش با اين عناوين تبليغ كرده بود : بزرگترين و مجهزترين عينك سازي در استان ....
براستي آيا اين اندازه و حجم فروشگاه و يا حتي نوع و تعداد دستگاهها و تجهيزات موجود در آن است كه سطح و كيفيت خدمات عرضه شده در يك محل را تعيين مي كند يا سطح دانش ،آگاهي و مهارت ارائه دهنده اين خدمات
بنظر مي رسد ما علاوه بر اينكه از اغراق و گزاف گويي در باره خودمان باكي نداريم براحتي هم مي توانيم چشم برروي حقوق ساير همكارانمان نيز ببنديم
براستي تبليغات واهي تا كي و كجا ؟
بهر حال اميدواريم كه اين بار سازمان نظام پزشكي واقعا بتواند جلوي تبليغات واهي و گمراه كننده عده اي سودجو را بگيرد و در اين راه موفق باشد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
برگزاری کنگره ۲۶ اپتومتری ایران
بیست وششمینکنگره اپتومتری ایران از هفدهم تا نوزدهم مردادماه در هتل المپیک برگزار شد
-
بلفاریت خلفی یا همان اختلال عمل غدد میبومین یکی از شایع ترین تصاویر کلینیکی است که اپتومتریست ها طی کار روزانه با آن برخورد می نمایند و درما...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
سندرم زن کتک خورده، یکی از مشکلات شایعی است که ممکن است برای خانمها روی دهد.اغلب این زنان از همسرانشان کتک خورده اند این سندرم بر اثر ﺁزاره...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر