شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۳

حذف مطلب قبلي و جايگزيني آن با چند نقطه مي تواند بدين مفهوم باشد كه شرايط موجود براي من با آغاز هفته قبل كه آن مطلب را نوشتم تفاوتهايي كرده باشد و قطعا نيز همينطور است ولي حتي اگر در اصل موضوع نيز هيچ تغييري روي نداده باشد ولي مطمئنا كامنت ها ،اظهار نظرها و تلفنهاي شما دوستان و همكاران گرامي كه خواهان پي جويي مشكل و ارائه راه حل بوديد تاثير فراواني در بهبود وضعيت روحي و رواني من داشت و جاي آن دارد كه سپاس و تشكر خودم را از همه شما دوستان وهمكاران گرامي بويژه دوست عزيزم جناب بختياري و همينطور آقاي خضري ابراز نمايم
بهر حال اكنون بار ديگر آماده ام تا راهي را كه با هم آغاز كرده ايم با هم نيز ادامه دهيم ...



در اين ارتباط بايد تشكر ويژه اي از دوست عزيزم رضا بختياري داشته باشم و در رابطه با چاپ كتاب و قضيه دودوتا چهارتايي كه ايشان فرموده لازم بذكر مي دانم كه زماني كه من بايد در مورد چاپ رنگي با اين هزينه سنگين و چاپ سياه و سفيد ارزان تصميم مي گرفتم چند دقيقه اي بيش نبود و من با توجه به اينكه مطمئنا چاپ سياه و سفيد از كيفيت و وضوح عكسهاي آن مي كاست تصميم گرفتم كه آنرا بصورت رنگي چاپ كنم اگر چه كه بايد هزينه سنگين چاپ را هم به اميد فروش زودهنگام آن نيز بر عهده مي گرفتم نكته اي را كه شايد من در برآورد آن اشتباه كرده باشم ميزان اشتياق و تمايل همكاران براي كار و كسب تجربه يا دانش در زمينه لنزهاي تماسي مي باشد چيزي كه حقيقتا براي من جاي تعجب دارد چراكه با شناختي كه من از حرفه اپتومتري دارم و با توجه به اينكه لنزهاي تماسي چند سالي بيش نيست كه بطور رسمي جزو محدوده كاري اپتومتري در ايران برسميت شناخته شده و با توجه به اينكه كمتر كتابي در اين زمينه بفارسي منتشر شده بنظر مي رسد كه كمي عجيب است كه كساني كه بايد خود را اصلي ترين متوليان تجويز لنزهاي تماسي بدانند چنين رويكردي ندارند و تلاشي هم در اين زمينه نمي كنند در حاليكه من شخصا از هر فرصتي براي كسب تجربه در اين زمينه استفاده مي كنم و تا حد ممكن در كنگره ها و مجامع علمي يا نمايشگاههاي كتاب شركت مي كنم كما اينكه اصل اين كتاب را هم دوسال پيش با قيمتي بيش از دو برابر قيمتي كه اكنون بر جلد ترجمه فارسي آن نقش بسته است از نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خريداري كرده بودم
بهر حال كتاب چاپ شد و من در فرصت پنج ماهه اي كه براي پرداخت هزينه كتاب داشتم نتوانستم از طريق فروش كتاب آنرا تامين كنم و بناچار مجبور شدم اقداماتي را انجام دهم كه مشكلاتي را نيز برايم بدنبال داشت كه آخرين آنها هفته قبل روي داد و منجر به تصميم براي نوشتن آن مطلب در اپتومتري ايران گرديد
البته ممكن است دوستاني كه دستي در نشر دارند بگويند كه طبيعي است كه امكان فروش كتابي از اين دست در اين مدت كوتاه وجود ندارد و بايد منتظر آينده بود اگر چه كه دور از انتظار هم نيست چراكه دو كنگره اپتومتري و چشم پزشكي در راه است و مطمئنا عده زيادي از همكاران از تمام كشور در آن شركت خواهند نمود
با اين همه مايلم بگويم هيچ انتظاري از دوستان و همكاران ندارم ولي هر اقدامي از جانب آنان براي رفع مشكل خودم را با جان ودل مي پذيرم تنها توقع من از همكاران اين است كه داشتن ( ونه صرفا خواندن) اين كتاب را به ساير همكاران نيز توصيه نمايند با تشكر

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...