شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۳

همکار گرامی،

با کمال خوشحالی به اطلاع می رساند، هفتمين کنگره سراسری اپتومتری در چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه سال جاری، در سالن گردهماييهای رازی واقع در تهران- بزرگراه همت، برگزار می گردد.

در اين راستا، شرکت آميکو يسنا پارس افتخار دارد با همکاری شرکت سيبا ويژن سوئيس نسبت به برگزاری اولين جلسه از سلسله جلسات عملی فيت کنتاکت لنز، در محل هفتمين کنگره اقدام نمايد. گارگاه عملی مذکور توسط آقای رابرت بيتنر از سوئيس و خانم دکتر ايرينا لشنکو از روسيه اجرا خواهد شد و تمامی مراحل کار عملی با استفاده از اسليت لمپ دارای امکان پخش تصاوير ويدئويی به نمايش گذاشته خواهد شد.

نظر به اينکه اين برنامه بخشی از برنامه های تفصيلی سيبا ويژن برای توسعه علم کنتاکتولوژی در ايران است، هدف اصلی از اجرای اولين جلسه، هموار کردن راه برای برگزاری جلسات مربوط به فيت کنتاکت لنزهای نرم توريک و سيليکون هايدروژل و پروگرسيو خواهد بود. لذا موضوعات اين جلسه عمدتاً شامل تمامی مراحل معاينه قبل و بعد از فيت کنتاکت لنز و معرفی روشهای جديد نگهداری و مصرف کنتاکت لنزهای نرم می باشد. مطلع شدن از تمامی جزئيات مورد بحث در اين جلسه، زير بنای بهره برداری بهينه از جلسات آينده خواهد بود. در پايان جلسه، به پرسشهای شما در مورد محصولات سيباويژن پاسخگويی خواهد شد. لذا با توجه به اينکه در نظر دارد برای شرکت کنندگان اين جلسات عملی، در آينده اولويتها و خدمات خاصی در نظر گرفته شود، از حضور صميمانه شما در اين جلسه مسرور خواهيم شد.

در صورتيکه علاقمند به حضور در برنامه های عملی فعلی و آينده هستيد، از شما دعوت می گردد در جلسات سخنرانی که در سالن عمومی کنفرانس ارائه خواهد شد نيز حتماً حضور يابيد. سخنرانان مدعو اين جلسات در قالب سه سخنرانی علمی که در روز دوم کنگره برگزار خواهد شد، تجربيات کشورهای ديگر را در اختيار شما قرار خواهند داد و تغييرات بسيار مهمی را که در روشهای مصرف و نگهداری لنزهای نرم اتفاق افتاده معرفی خواهند نمود.

اميد است اين اقدام مشترک سيباويژن و آميکو يسنا پارس، به عنوان گامی در راه توسعه علوم کنتاکت لنز در ايران، مورد استقبال همکاران گرامی قرار گيرد و با حضور شما در اين برنامه موجبات غنای هر چه بيشتر اين برنامه علمی فراهم شود.


هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...