سردبير يکی از مجلات اپتومتری آمريکا چندی پيش به عنوان نکته هفته اشاره ای داشت به شرح حال و نکاتی که بايد در امر گرفتن شرح حال از بيماران رعايت شود و از جمله ذکر نموده بود که علاوه بر سوالات متداول شامل سن وسيمپتومها و داروهای مورد استفاده وشکايت اصلی بيمار و........ دوسوال هم در انتهای شرح حال بايد از بيمار پرسيده شود : 1-آيا می خواهيد عينک خود را تعويض نمائيد بلی خير در صورت تغيير نمره چشم
و سوال دوم 2- آيا ميخواهيد لنزهای خود را تعويض نمائيد بلی خير در صورت تغيير نمره چشم
وی معتقد است که اگاهی کسب شده از طريق اين دو سوال به ما کمک ميکند تا با تسلط بيشتری معاينات بيمار را انجام دهيم و از خواستهای او باخبر شوِم
چهارشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۸۲
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر