پنجشنبه، تیر ۱۲، ۱۳۸۲

همکاران و دوستان عزیز وارجمند اپتومتریست سلام

امیدوارم هرکجا هستید موفق و سربلند باشید. همانطور که می دانید اذر ماه هر سال کنگره چشم پزشکی برگزار می شود. این کنگره به وسیله انجمن چشم پزشکی و توسط یکی از بیمارستانها یا گروه های چشم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود. امسال کنگره توسط گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ دهم الی سیزدهم آذر انجام می شود. در برنامه امسال پس از افتتاحیه سمپوزیوم اپتومتری برگزار می شود.البته کنگره سمپوزیوم های دیگری در ساعات و روزهای دیگر شامل:سمپوزیوم رتین, کاتاراکت,گلوکم ,پیوند قرنیه و... را نیز دارد.علاوه براین کارگاه هایی نیز آموزش های نظری و عملی در زمینه های مختلف این سمپوزیوم ها ارائه می دهند.

با توجه به دعوت به عمل آمده از اپتومتریست ها و همفکری انجام شده تصمیم بر این شد که سمپوزیوم و کارگاه آن در زمینه Low Vision برگزار شود. لذا بدینوسیله از کلیه دوستان و همکاران اهل علم و اهل قلم تقاضا می شود مقالات خود در زمینه Low Vision به یکی از نشانی های زیر تا ابتدای شهریور ماه ارسال فرمایند.

1- تهران – میرداماد – خیابان شهید شاه نظری – دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گروه اپتومتری.

2- تهران – میدان امام حسین (ع) – ابتدای خیابان دماوند – روبروی بیمارستان بوعلی– دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گروه اپتومتری.

3- و نشانی پست الکتونیکی a_jafarzadehpur@hotmail.com (با فرمت pdf )



خبر دیگری که برای همکاران و دوستان اهل علم و اهل قلم بایستی ذکر نمایم, تقاضای نشریه در شرف انتشار " توانبخشی امروز" است. این نشریه که تقریبا به نشریه معروف " پزشکی امروز" وابسته است,به همان سبک وسیاق منتشر و به طور رایگان توزیع خواهد شد. با توجه به اختصاص صفحه ای مخصوص به اپتومتری در این نشریه فرصت مناسبی است که به معرفی هرچه بیشتر این رشته بپردازیم. لذا دوستانی که مایل به انتشار اخبار و مطالب کوتاه علمی در زمینه اپتومتری هستند می توانند مطالب خود را با فرمت pdf به نشانی پست الکتونیکی a_jafarzadehpur@hotmail.com ارسال فرمایند.

ضمنا ما مشتاق دریافت نقطه نظرات و مطالب علمی و صنفی شما و درج آن در خبرنامه اپتومتری هستیم.
به امید دیدار همه دوستان

جعفرزاده پور





هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...