چهارشنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۲

دوستان عزیز وارجمند سلام امیدوارم هرکجا که هستید سلامت وسربلند باشید.
ابتدا خبر تصویب نهایی فوق لیسانس را به اطلاع همه دوستان می رسانم. بالاخره در روز شنبه این هفته 28 تیر ساعت 45 : 8 صبح کارشناسی ارشد اپتومتری به امضاء وزیر بهداشت رسید.در این زمان من و آقای دکتر یکتا اولین کسانی بودیم که این خبر مسرت بخش را شنیدیم. در مرحله آتی با اعلام شورای عالی گسترش با بررسی که به کمک بورد اپتومتری انجام خواهد شد امکانات دانشگاههای متقاضی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و اجازه پذ یرش دانشجو به دانشگاههای متقاضی داده خواهد شد.
بدون شک دستیابی به این مرحله مرهون همه خانواده اپتومتری است و من از همه عزیزانی که به هر نحو در این موفقیت سهیم بوده اند سپاسگذارم.
اما در مورد برنامه رادیویی هوش مشرقی که از شبکه رادیویی جوان پخش شد بایستی بگویم که در این برنامه تلاش شد که اپتومتری از نظر شغلی و علمی بهتر معرفی شود تا گستره وسیع تری از جامعه با این رشته نازنین آشنا شوند. صحبتهای من از قبل ضبط شده و قسمتهایی از آن توسط تهیه کننده انتخاب شده بود. قسمت دوم این برنامه شنبه آینده ساعت 10 الی 11 صبح از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.امید است زبان الکن من توانسته باشد کمکی به معرفی اپتومتری کرده باشد.
آرزومند موفقیت شما جعفرزاده پور.

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...