جمعه، آبان ۰۹، ۱۳۸۲

با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات در ماه پرفضيلت و مبارك رمضان ؛
هر چند مدتي است موفق نشدم خدمت شما باشم و شايد برخي موارد زير با تاخير طرح شده ولي به هرحال طرح اين نكات را بر خود لازم مي دانم :
1- در خصوص بازآموزي 25 و 26 مهر در تهران دوستان گفتنيها را فرموده‌اند اما من نيز به نوبه خود از همه همكاران عزيز كه با حضورشان موجبات شكوه و عظمت بيش از پيش اپتومتري را فراهم كردند تشكر و قدرداني مي‌نمايم. و در اين ميان جا دارد از همكاران استان خراسان كه قريب به 20% از كل شركت كنندگان را تشكيل مي‌دادند به طور خاص قدرداني نمايم.
اما آنچه در اين ميان مهم است استمرار حركتهاي اينچنيني است كه بحمدالله در طي دو سال اخير رو به افزايش بوده و اميدواريم همايش بزرگ اپتومتري خراسان در بهمن ماه تجلي شكوه وعظمتي والاتر و بالاتر باشد.
2- ضمن عرض خدا قوت مجدد به همكار ارجمند جناب آقاي عليميرزايي در خصوص ترجمه كتابي كه خود فرموده اند اميدواريم با حمايت و استقبال همكاران موجبات ترويج روزافزون چنين اقداماتي فراهم گردد.
3- انجمن اپتومتري خراسان در حال آماده‌سازي طرح مربوط به ايجاد سايت اينترنتي مي‌باشد لذا همكاراني كه در اين خصوص نظراتي دارند ، مي‌توانند از طريق نشاني پستي و يا ايميل نظرات خود را منعكس نمايند.
4- دفتر حقوقي انجمن اپتومتري خراسان به زودي فعاليت خود را جهت انجام امور مربوطه و نيز ارائه خدمات مشاوره‌اي به همكاران ارجمند آغاز خواهد نمود . همكاراني كه در اين خصوص از هم اكنون مي‌توانند سئوالات يا نقطه نظرات خود را ارائه نمايند.
5- در خاتمه براي تمامي خوانندگان اين وبلاگ آرزوي توفيق مي‌نمايم.

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...