دوشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۲
تغيير وضعيت عرضه خدمات عينك سازي از وضعيت فعلي به نوعي حرفه تجاري و صنفي مي تواند به مفهوم تغيير رابطه اپتومتريست و بيمارش از رابطه Doctor- patient به نوعي رابطه عرضه كننده و مشتري provider- cleint(consumer) تعبير گرددو اين به ضرر مردم و افراد جامعه مي باشد چرا كه در سيستم فعلي عرضه خدمات اپتومتري طرف مقابل اپتومتريست همواره بيمار نام دارد و اپتومتريست با نگرشي عميق به تمام جوانب وجودي وي (مانند وضعيت سلامتي عمومي و همينطوز وضعيت رواني او)به ارزيابي سيستم چشم و بينايي او مي پردازد و در خاتمه نيز با توجه به همين عوامل چشم افزار مورد نياز (عينك يا لنز )او را فيت مي نمايددر صورتي كه اگر به بيمار فقط به چشم مشتري يا مصرف كننده نگاه شود عرضه كننده يا فروشنده تنها به فكر فروش كالاي خود خواهد بود چرا كه او فقط به كسب سود بيشتر مي انديشد نه به برآورده كردن نيازهاي بينايي طرف مقابلش
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر