آيا هيچ فكر كرده ايد ما در ضمن كار روزانه چقدر حرف مي زنيم براي مثال به سئوالاتي كه ما هر روزه آنها را تكرار مي كنيم توجه فرماييد:
مشكل شما چيست؟
آيا قبلا از عينك يا لنز استفاده كرده ايد ؟
آيا ديد شما با عينك يا لنزتان خوب است و يا از آنها راضي هستيد ؟
آيا بيماري چشمي يا عمومي خاصي داريد؟
لطفا بدور نگاه كنيد لطفا پلك نزنيد
اين سه شاخه رو به كدام طرف است؟
يك بهتر است يا دو ؟ سه بهتر است يا چهار؟
حروف در رنگ سبز بهتر ديده مي شوند يا رنگ قرمز ؟
اينها نمونه اي از انبوه سئوالاتي است كه ما در طي كار روزانه بكرات از بيمارانمان مي پرسيم بيجهت نيست كه نويسنده كتاب communication in optometric practice از حرفه اپتومتري به عنوان Most Talkative يا به عبارتي پرحرف ترين حرفه نام مي برد واقعا هم اگر دقت كنيد مي بينيد كه ما در طي روز چقدر بايد حرف بزنيم تا بتوانيم بدرستي با بيمارانمان ارتباط برقرار كنيم در حاليكه كمتر حرفه ديگري را مي توان پيدا نمود كه از اين نظر مشابه اپتومتري باشد
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر