اپتومتريست ها مسئوليت قانوني دارند تا بيماران خود را از استفاده درست و موارد ايمني محصولات چشمي آگاه نمايند انجام صحيح معاينات بينايي سنجي وساخت و ارائه چشم افزار ( عينك يا لنز تماسي )كافي نيست از نقطه نظر قانوني ارائه دهندگان خدمات چشمي وظيفه دارند تا آگاهي هاي لازم را به بيماران خود بدهند ندادن اطلاعات و آگاهيهاي ضروري در مورد استفاده درست و موارد ايمني مي تواند منجر به پيگرد قانوني تجويز كنندگان و سازندگان چشم افزار ( عينك يا لنز تماسي) گردد
بنابراين روشن است تنزل سطح خدمات اپتومتريك(ساخت وارائه عينك طبي ) به صنفي و تجاري مي تواند عوارض بسيار نامطلوبي را براي بيماران كه در اين صورت فقط مشتري ناميده خواهند شد بدنبال خواهد داشت
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
چرا بیمه دانا فقط مطالبات اپتومتریست ها را پرداخت نمیکند؟
مدتهاست که اپتومتریست ها منتظرند تا بیمه دانا مطالبات آنها را پرداخت کند ظاهراً بیمه دانا فقط برای پرداخت مطالبات ما پول ندارد وگرنه مطالبات...
-
يكي از دوستان اپتومتريست تعريف مي كرد يكسال بعد از فارغ التحصيلي وقتي كه در يك مجلس عروسي شركت كرده بودم در ميان جمعي از دوستان و آشنايان اي...
-
با گسترش دوره های کارشناسی و ارشد اپتومتری دیگر نیازی به کاردان اپتیک نبود و این رشته برای همیشه حذف گردید عینک سازی زمانی فقط از طریق نسل ...
-
قرارداد با بیمه تکمیلی رانت بزرگیست که اگر نصیب شما شود آنوقت مراجعین مرکز بینایی سنجی شما چند برابر می شود ودرآمد شما به شرط پرداخت آن توس...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر