جمعه، آذر ۰۷، ۱۳۸۲

دوستان اپتومتریست سلام
شاید بد نباشد در ابتدای سخن تبریک" بیات" شده ای را در خصوص عید سعید فطر خدمتتان عرض نمایم. اما آنچه شاید تازه تر باشد سمپوزیوم اپتومتری است. با توجه به اینکه این تصور وجود دارد که افرادی که عضو انجمن اپتومتری هستند به مسائل علمی و حرفه ای علاقه مند تر هستند لذا اسامی این افراد به دبیرخانه کنگره چشم پزشکی ارسال شده است تا برای این افراد کارت کنگره صادر شود تا هنگام مراجعه به بخش ثبت نام از قبل کارت صادر شده باشد.بدیهی است که تحویل کارت منوط به "پرداخت وجه ثبت نام " است. تلاش شده است که چگونگی پذیرایی و تسهیلات ارائه شده بین چشم پزشکان و اپتومتریستها (علی رغم تفاوت پرداخت قابل توجه این دو گروه) تفاوتی وجود نداشته باشد. این امر منبعث از نگرش مثبت چشم پزشکان و حمایت انجمن اپتومتری میسر شده است. در انتها برنامه منتشر شده سمپوزیوم را خدمتتان ارائه می نمایم . البته با کوتاه کردن زمان سخنرانیها برنامه های دیگری نیز به این مجموعه افزوده شده است:

معاینات اساسی برای تجویز LVA دکتر بهرام خسروی
کاربرد تلسکوپ برای دید دور در بیماران Low vision دکتر ابراهیم جعفرزاده پور
نقش وسایل کمک بینایی در بهبود بینایی نزدیک استاد محسن اخگری
جبران نقص میدان بینایی با وسایل کمک بینایی استاد محمد نظری
تستهای تخصص در ارزیابی بینایی بیماران کم بینا استاد عباس ریاضی
گزارش روند طرح بینایی 2020 در دنیا استاد آیدین صفوتی
پرسش و پاسخ

امیدوارم دوستان نقایص و کاستی ها را به دیده اغماض ننگرند و با نظر ارشادی خود (حداقل در مورد خودم) کمک به اصلاح امور نمایند.به امید دیدارتان و یادآوری آنکه:
همه چیز را همگان دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...