سه‌شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۲

شفای زندگی

در لايتناهای حيات،آنجا که من ساکنم ،هر چند زندگی همواره دگرگون می شود همه چيز عالی ،کامل و تمام عيار است.
نه آغازی هست و نه پايانی،
هر آنچه هست تنها چرخش و واچرخش جوهر و تجربه هاست.
زندگی هرگز مانا،ايستاو کهنه نيست زيراهرلحظه سرشاراز طراوت و تازگی است.
من با قدرتی که مرا آفريده يگانه ام،و اين قدرت ،اين اقتدار را به من داده است که شرايط خود را بيافرينم.
من از اين آگاهی شادمانم که قدرت ذهنم در اختيار من است و هر گونه که می خواهم بکارش می برم.
آنگاه که از گذشته دور می شويم،هر لحظه زندگی،نقطه آغازی است.
اينک واين لحظه،اکنون و اينجا برای من نقطه آغاز است.

در جهانم همه چيز نيکوست .

دروازه های حکمت و دانش همواره گشوده اند.
من مسئول شرايط حاکم بر زندگی ام هستم.
کائنات مرا در هر انديشه ای که برگزينم و به آن معتقد باشم حمايت می کند.
نقطه اقتدار همواره در لحظه حال است.
من خود انديشه های خود را انتخاب می کنم و می دانم که همه امراض از عدم بخشايش ناشی می شوند.
من به قدرتی اعتقاد دارم که بسی از من عظيمتر است و در هر لحظه از هرروز ،در من جريان دارد.
من با اين آگاهی که تنها يک عقل بر اين عالم حاکم است ،خود را به روی حکمت درون بر گشايم.
همه پاسخها،چاره ها ، شفاها و آفرينش های تازه از اين يگانه عقل می آيد.
من با وقوف به اينکه هر آنچه بايد بدانم بر من آشکار خواهد شد
و هر آنچه بدان نيازمندم در زمان و مکان و به شيوه درست نزد هم می آيند به اين قدرت و به اين عقل اعتماد می کنم.

در جهانم همه چيز نيکو ست .

من همواره در حمايت و هدايت الهی قرار دارم.
درون نگری برای من خطری در بر ندارد.
من فراتر از شخصيت و گذشته و حال و آينده ام هستم.
اکنون به انتخاب خود ،از مشکلات شخصيتی خويش فرا می روم تا اهميت هستی خود را دريابم.
من مشتاقم که خويشتن دوستی را بياموزم.
گذشته کوچکترين اقتداری بر من ندارد
چون مشتاقم که بياموزم و دگرگون شوم.
اکنون آغاز می کنم،
مشتاقم خود را آزاد کنم.


درلايتناهی حيات آنجا که من ساکنم،همه چيزعالی،کامل وتمام عيار است.
من ديگر اعتقاد به محدوديتهای کهنه و کمبودها را انتخاب نمی کنم.
اکنون بر می گزينم که خود را از ديدگاه کائنات بنگرم،عالی،کامل و تمام عيار.
حقيقت هستی من اين است که عالی ،کامل و تمام عيار آفريده شده ام.
اکنون من عالی،کامل و تمام عيارم.
همواره نيز عالی،کامل و تمام عيار خواهم بود.
اکنون انتخاب می کنم که با اين ادراک زندگی کنم.
در زمان درست و در مکان درست هستم و کار درست را انجام می دهم.
لحظه به لحظه الگوهای کهنه گذشته را رها می کنم .
انديشه ها ديگر بر من اقتداری ندارند.
من اقتدار جهان خويشم ،
من آزاد بودن را انتخاب می کنم .
من مشتاقم که نياز به بی ارزش بودن را رها کنم.
من ارزش بهترين چيزهای زندگی را دارم
و اکنون به طرزی دوست داشتنی همه آنها را خواهم پذيرفت.
ديگر نياز ندارم که خير و صلاحم را به تعويق بياندازم.
من با دگرگونيهايی که در زندگی ام پيش می آيند تا جائی که بتوانم همنواختم.
من خودم را و شيوه دگرگونيم را تأييد می کنم.
من بهترين کاری را که از من برمی آيد ،انجام می دهم.
کارم هر روز آسانتر می شود.
من شادمانم که در آهنگ و جريان زندگی همواره در حال دگرگونی خويش قرار دارم.

امروز روزی شگفت انگيز است من انتخاب می کنم که امروز را اعجاب انگيز کنم

من به آسانی و شادمانی از کهنه به نو می روم.
برای من بخشيدن از آنچه فکر می کردم آسانتر است.
بخشيدن به من احساس آزادی و سبکی می دهد.
با شادمانی می آموزم که خود را هر چه بيشتر دوست داشته باشم،
نفرت و انزجار رارهامی کنم،
می آموزم که تجربه امروز را به شادکامی بدل کنم.
پاسخهای درونم به آسانی به سطح هشياری می آيند.
من در عاليترين محيط زندگی می کنم به هر کجا که می روم محبت نثارم می شود
من هر کاری را که می کنم دوست دارم.
من خود را دوست دارم و تأييد می کنم .
من به فرآيند زندگی اعتماد دارم و می دانم که والاترين موهبتها را برای من به ارمغان می آورد.
من ارزش عاليترين چيزها را دارم و اکنون آنها را می پذيرم .
من از موفقيت به موفقيت و از جلال به جلال رهسپارم.
در راهم پله هايی هست که مرا به کاميابی های بزرگ می رساند
من مانند مغناطيس ،ثروت و برکت الهی را بسوی خود جذب می کنم.

در جهانم همه چيز نيکوست.

هیچ نظری موجود نیست:

تعرفه های جدید

تعرفه ها اعلام شدند براستی چرا تعرفه های خدمات پزشکی در کشور ما اینقدر پایین هستند؟ آیا تعرفه ها برای رعایت شدن تعیین واعلام می شوند در ...